Kutaisi Am Fost Acolo

Georgia O Impresie Generală Impresii Descoperă Georgia Excursii și Călătorii Amfostacolo

Kutaisi Si Batumi Două Destinaţii Interesante Din Georgia Travelica

10 Lucruri Pe Care Ar Trebui Să Le știi Dacă Plănuiești O Vacanță In Georgia Aventurescu

Descoperă Kutaisi și Imprejurimile Kutaisi Impresii Păreri Recomandări Descoperă Kutaisi și Imprejurimile Amfostacolo Amfostacolo

Turist In Georgia Zona Kutaisi

Am fost acolo am sunat si rezervat pentru 4 nopti la telefon mi s a spus ca camera o sa aiba balcon ca are restaurant in piscina va fi apa dar nimic nu a fost adevarat.

Kutaisi am fost acolo. Mașini de închiriat un bar 5 6 bancomate. In prima zi am vizitat kutaisi. Ca sa ajungi in georgia din bucuresti exista varianta cu wizzair cu destinatia kutaisi oras al doilea ca marime cca 180 000 locuitori. Am fost catedrala bagrati unde am asistat la un mic concert de muzica polifonica georgiana 4 domni in costume nationale faceau cat un cor intreg la muzeul national de istorie mic dar tot ce aveau expus acolo era incarcat de istorie si frumusete si la muzeul gloriei militare.

O taraba cu cartele de telefon uitati de roaming. Exista bancomat in aeroportul kutaisi si puteti scoate lari georgieni de acolo. Avionul spre kutaisi a fost si aproape plin. Va voi povesti ce si cum trebuie sa faceti ca sa vedeti georgia asa cum am vazut o eu daca vreti.

Cand am ajuns pensiunea nu are tablita cu numele ei am cautat o jumatate de ora dupa aceia m a intampinat o doamna care spunea ca este sora d mnei cornelia ne a aratat. Exista bancomat in aeroportul kutaisi si puteti scoate lari georgieni de acolo. Iar referitor la zilele petrecute acolo nu am fost la tbilisi dar mi au zis cativa localnici ca ar fi mult mai frumos ca in kutaisi daca totusi vrei sa ramai in kutaisi sunt cateva obiective de vazut pe langa oras. In general se poate plati cu cardul aproape peste tot.

Nu voi posta impresii sau istoria locului pentru ca asta trebuie sa faca fiecare pentru el. Ajuns dupa amiaza in kutaisi dupa cazarea descrisa anterior am luat la pas centru in 30 minute fiind 41 grade am renuntat dupa ce am facut cateva poze sugestive. Pesterile sataplia si prometheus manastirile motsameta si gelati ele sunt ceva mai aproape dar nu cred ca au transport in comun pana la ele. In general se poate plati cu cardul aproape peste tot.

Totul fusese bine dar marturisesc ca stateam cu inima usor indoita stiind ca trebuie sa plecam spre aeroport in jurul orei 3 dimineata zborul era la 5 30 si. Practic ce ai nevoie si nimic in plus. Nu voi posta impresii sau istoria locului pentru ca asta trebuie sa faca fiecare pentru el. Dupa toate acestea ne am intors in kutaisi si asa ca de bun ramas ne am indreptat pentru ultima oara la macnikeul de peste drum.

Kutaisi sau cum sa te intorci in timp cu 20 de ani nu stiu altii cum sunt dar eu am ajuns din intamplare in georgia si mi a placut enorm. Am plecat cu wizzair si am avut niste asteptari care mi au fost depasite cu mult. Am plecat cu wizzair si am avut niste asteptari care mi au fost depasite cu mult. De data asta stiind marimile am comandat cum trebuia.

Va voi povesti ce si cum trebuie sa faceti ca sa vedeti georgia asa cum am vazut o eu daca vreti. Aterizare pe aeroport mic modern eficient.

Kutaisi Sau Cum Sa Te Intorci In Timp Cu 20 De Ani Impresii Descoperă Kutaisi și Imprejurimile Kutaisi Amfostacolo